Biotyna na włosy

Idealny preparat, który sprawi, że pozbędziesz się uciążliwego problemu z wypadającymi włosami to biotyna na włosy.

Dzięki niej włosy będą grube, lśniące i pełne blasku. Zawarte w biotynie na włosy składniki sprawiają, że włosy stają się mocniejsze, zdrowsze i szybciej rosną.

Biotyna (witamina B7) zawiera cząsteczki siarki, które skutecznie chronią włosy, skórę i paznokcie. Jest idealnym rozwiązaniem dla osób mających kłopoty z wypadającymi włosami, łamiącymi się paznokciami lub łuszczącą się skórą. Wspomaga leczenie trądziku młodzieńczego i przebarwień skóry. Biotyna bierze także udział w poprawnym funkcjonowaniu mięśni i stawów. Jest niezbędna w prawidłowej przemianie materii.

Biotyna-właściwości

Biotyna ma znaczący wpływ na odnawianie komórek włosów, skóry i paznokci. Nadaje skórze blasku oraz sprężystości. Paznokcie są mocne i nie rozdwajają się a włosy są zdecydowanie mocniejsze oraz nie wypadają. Uczestniczy w procesach przemiany materii, ma znaczącą rolę w przemianie glukozy. Wspomaga funkcję tarczycy i krzepnięcie krwi. Jest ona również niezmiernie istotna dla osób, które chorują na cukrzycę, reguluje poziom cukru, wspiera i poprawia działanie mięśni.

Biotyna- skutki zbyt małej ilości

• senność i nieprzemijające zmęczenie
• podwyższony cholesterol
• bóle mięśni i stawów
• zdenerwowanie
• siateczkowate rozszerzenie naczyń,
• niedokrwistość
• powiększenie wątroby
• postępujące przebarwienia włosów i skóry,
• stany zapalne spojówek
• rozdwojone paznokcie
• wypadające, słabe włosy
• nieprzyjemny nastrój
• brak apetytu
• zaburzenie porostu włosów
• zapalenie języka
• drętwienie kończyn.

Zbyt niska ilość biotyny jest widoczny gołym okiem. Na skórze pojawiają się stany zapalne i wypryski. Jest ona sucha i podatna na podrażnienia. Paznokcie stają się łamliwe oraz rozdwajają się, włosy bardzo szybko się przetłuszczają i wypadają. Wszystko to jest przyczyną zbyt małej ilości biotyny w organizmie.

Biotyna w największej ilości można znaleźć w produktach takich jak:

• gotowane żółtka jaj
• ryby (sardynki, łosoś)
• warzywach (szpinaku, pomidorach, marchwi)
• owocach (bananach, arbuzach, melonach, grejpfrutach, brzoskwiniach, winogronach)
• mące sojowej
• mące pełnoziarnistej
• orzechach
• migdałach
• pełnoziarnistych makaronach
• brązowym ryżu
• wątróbce

Biotyna na włosy-tabletki

Biotyna na włosy jest dostępna zarówno w postaci tabletek, jak i w wersji płynnej. Oto parę z nich:

BIOTYNA NA WŁOSY + KRZEM– zawarte w tym preparacie składniki aktywne wspierają naturalną gęstość włosów, utrzymują ich pierwotną gęstość, zatrzymują naturalny koloryt włosów.

• ABTEI-kapsułki z zawartością biotyny, odżywiają komórki skóry głowy, poprawiają zdrowotność włosów, wzmacniają je, dodając im gęstości i lśniącego wyglądu. Wspierają proces tworzenia keratyny, przywracają włosom sprężystość oraz naturalny blask.

• BIOTYNA 5000mcg PURITANS PRIDE-tabletki wzmacniające włosy, skórę i paznokcie. Zmniejszają wypadanie i łamliwość włosów. Dodają im gęstości i blasku.

• HAIRVITY DIETARY SUPPLEMENT WOMEN-hamuje proces wypadania włosów i zmniejsza ich kruchość a także rozdwajanie. Włosy szybciej rosną, dzięki czemu są bardziej gęste, mocne, błyszczące, pełne blasku – jednym słowem piękniejsze.
Istnieją również preparaty w ampułkach, zawierające biotynę, które mają działanie takie samo jak ampułki. Wszystko zależy od tego, w jakiej postaci wygodniej przyjmować jest preparat.

• MCCM Biotyna-preparat w ampułkach, zalecany w leczeniu łysienia i łojotoku. Reguluje wydzielanie sebum, zatrzymuje wypadanie włosów. Wzmacnia strukturę włosa, przyśpiesza ich porost oraz dodaje im objętości.

Biotyna- działanie

Biotyna posiada przede wszystkim działanie antyoksydacyjne. Zapobiega uszkodzeniom komórek, przed wpływem wolnych rodników, to znaczy ubocznych produktów metabolizmu. Neutralizuje wolne rodniki.

Witaminy na włosy

Dla zdrowych, pięknych oraz lśniących włosów niezastąpione są witaminy A, C, H, E, F i witaminy z grupy B. Każda z tych witamin odpowiada za inną część włosa i pełni odpowiednią rolę w celu ich uzdrowienia. Warto wiedzieć, w jakich produktach mają miejsce te witaminy i spożywać je dość często, ponieważ zdrowa dieta ma także ogromny wpływ na stan oraz wizerunek naszych włosów.

1. Witamina A-wzmacnia i regeneruje kosmyki włosa. Źródłem witaminy A są: wątróbka, masło, sery, jaja. Brak witaminy A ma wpływ łamliwość i kruchość włosów. Stają się one suche oraz matowe.
2. Witamina C-jest odpowiedzialna za wytwarzanie kolagenu, który wzmacnia włosy oraz nadaje im elastyczności. Największa ilość witaminy C znajduje się naturalnie w cytrusach, ale również w owocach guawy ioraz papryce.
3. Witamina H-inaczej zwana biotyną, odpowiada za hamowanie łysienia oraz siwienia. Najwięcej witaminy H odnajdziemy w orzechach włoskich, migdałach, szpinaku, wątróbce, marchwi oraz pomidorach.
4. Witamina E-wspomaga wchłanianie tłuszczów. Najwięcej witaminy E znajduje się w oleju kukurydzianym, migdałach, oraz rzepie.
5. Witamina F-to zespół kwasów tłuszczowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania każdej komórce.
6. Witaminy z grupy B-dają ochronę włosom przed niekorzystnymi czynnikami, mają bezpośredni wpływ na ich wzrost. Źródła witamin z grupy B:
• Witamina B1 – kotlet schabowy, ziarna słonecznika
• Witamina B2 – mleko, wieprzowina, brokuły
• Witamina B3 – chude mięso, ryby, tuńczyk, twaróg, jajka, wątróbka
• Witamina B5 – brokuły, pieczarki
• Witamina B6 – sardynki, wątróbka, banany
• Witamina B9 – szpinak, kapusta, szparagi
• Witamina B12 – wołowina

Dla uzyskania efektu zdrowych, błyszczących oraz gęstych włosów należy stosować odpowiednią dietę, zdrowy styl życia i przyswajać spożywać specjalne witaminy na włosy. Wszystko to sprawi, że będziesz czarować pięknymi i zdrowymi włosami a kłopot z rozdwajającymi się końcówkami będzie przeszłością.