Odchudzanie bez wysiłków

Przyjemne odchudzanie? Dźwięk tych słów wywołuje na naszych twarzach uśmiech niedowierzania – bo przecież nie ma idealnej sylwetki bez poświęceń, prawda?

Prawda jest taka, że dieta nie musi być katorgą, a kilogramy mogą gubić się same. Sprawdź, jak wyszczupleć bez wysiłku i w znakomitym nastroju!

Jedz, ile chcesz

Słowo „dieta” zwykle przyprawia nas o dreszcze i kojarzy nam się z głodówką, która nie daje nam cieszyć się życiem. Oczywiście, właściwe odżywianie to niezbędny element troski o idealną figurę, ale bez popadania w skrajności. Prawda jest taka, że możesz jeść, ile chcesz, unikając tylko szkodliwych dla ciebie produktów. W twojej diecie powinny znajdować się m.in. owoce, warzywa, ryba, kurczak, pełnoziarniste pieczywo, a także wiele innych. Każdego dnia masz więc możliwość zjedzenia prawdziwej uczty! Dobrym pomysłem jest także zwalczanie głodu pikantnymi daniami. Dodawaj więc do posiłków przyprawy takie jak chilli, ponieważ sprawiają,że czujesz się syta i silnie przyspieszają metabolizm. Efekty twoich zdrowych przyzwyczajeń żywieniowych wspomogą także suplementy diety, np. Get Slim, który odpowiada za właściwą przemianę materii w organizmie.

Pamiętaj, że samo gotowanie ma dobroczynny wpływ na twoją sylwetkę. Spędzając trzydzieści minut w kuchni na przyrządzaniu potraw spalasz aż 100 kalorii. Wykreśl zatem ze swojego słownika słowo „dieta” i zastąp je zwrotem „program żywieniowy”. Pozytywnie nastaw się do swojego nowego trybu życia i ciesz się z wykonywania kulinarnych eksperymentów!

Dieta na kawie i czekoladzie

Filiżanka kawy w przerwie od pracy? Czemu nie! Kofeina bardzo pozytywnie wpływa na metabolizm, poprawiając jego funkcjonowanie. Najskuteczniejsza będzie tu czarna kawa, ale naturalnie możesz dodać do niej odrobinę chudego mleka, które zneutralizuje gorzki smak kofeiny.

Nie musisz też rezygnować całkiem ze słodyczy. Na deser zafunduj sobie ok. 40 gramów gorzkiej czekolady, która stymuluje ciało do spalania tkanki tłuszczowej. Osoby, które jedzą dziennie kilka jej kostek, są szczuplejsze od tych, które czekolady nie jedzą wcale. Bez obaw możesz zatem delektować się kilkoma kostkami codziennie do porannej kawy czy poobiedniego deseru.

Wypoczęte ciało to zgrabne ciało

Zatroszcz się o dobry sen! Staraj się spać co najmniej 8 godzin dziennie. Dzięki takim działaniom będziesz spalać nawet dwa razy więcej tłuszczu niż osoby, które śpią krócej. Ponadto mniejsza ilość snu pobudza nasz apetyt i sprawia, że jemy więcej. Zapewnij sobie więc wieczorny relaks, pójdź spać wcześniej lub nastaw budzik na późniejszą niż zwykle porę. Efekty takich praktyk na pewno zaskoczą cię pozytywnie, a zatem bez wyrzutów sumienia oddawaj się codziennym przyjemnościom!