Składniki wspomagające odchudzanie

Myślisz jak zmienić wygląd figury i zgubić kilka kilogramów?

Często wystarczą drobne, ale trwałe zmiany w zakupie powszechnych produktów. Sięgnij w sklepie po składniki stymulujące proces odchudzania. Dzięki nim poprawisz swój metabolizm i sprawisz, że wyzbycie się tkanki tłuszczowej będzie bardziej efektywne.

Naturalne spalacze tłuszczu

Natura jest genialnym dietetykiem. Utworzyła całą gamę roślin, które mają wpływ na proces termogenezy mechanizmu ludzkiego Cechuje to, że po zjedzeniu produktów mających bezwonną substancję zwaną kapsaicyną, np. papryczki chili albo posypaniu kanapki pieprzem kajeńskim wyczuwalne jest charakterystyczne ciepło. Ostrość zmusza organizm do spalania dużej liczby kalorii, aby powstrzymać odpowiednią temperaturę ciała. To z kolei sprawia spadek masy. Dodatkowo kapsaicyna ma atrybuty obniżające apetyt. Osoby, które unikają ostrych przypraw mogą stosować ją w formie suplementów, np. Get Slim Morning & NIght od Noble Health na bazie ekstraktu z papryki w tym kapsaicyny, zielonej kawy oraz zielonej herbaty.

Dłużej najedzona

Podjadanie i napady głodu to jedne z najczęstszych przyczyn przerywania diety. Warto wybierać warzywa bogate w błonnik, bo przyznaje on uczucie sytości na dłużej. Błonnik doskonale wchłania wodę i pęcznieje w żołądku, dzięki czemu pozwala minimalizować uczucie tzw. wilczego głodu. Do tego nie dostarcza kalorii, reguluje pracę jelit i wspomaga proces wydalania zbędnych produktów przemiany materii. Aby pełnił swoje funkcje musi być spożywany w odpowiednich ilościach, około 25-30 g dziennie, czyli równowartość czterech łyżek kaszy gryczanej, trzech suszonych śliwek lub trzech łyżek otrąb żytnich. Produkty lub suplementy bogate w błonnik, np. glukomannan najlepiej popijać dużą ilością wody. Wtedy zrealizuje swoją funkcję w 100%.

Odchudzająca zielona herbata

Naukowcy z Brazylii udowodnili, że zielona herbata działa jak turbo uzupełnienie codziennej diety i treningów. To za sprawą składników aktywnych, głównie katechin EGCG zawartych w „małej zielonej”, które biorą udział w większości procesów powiązanych z odchudzaniem – polepszają metabolizm, podnoszą efektywność ćwiczeń i przyspieszają spalanie tłuszczu. Po przebadaniu różnych grup kobiet uprawiających sport, okazało się, że te, które cały czas piły zieloną herbatę schudły najwięcej, a ich tempo metaboliczne wzrosło. Aby zaczerpnąć z naparu to, co najlepsze, trzeba parzyć herbatę 3-4 minuty w temperaturze około 80 stopni. Bez dodatku cukru!