Sposoby na skuteczne zmniejszenie apetytu

Często chodzisz głodna i ciągle podjadasz pomiędzy posiłkami? Nie umiesz poskromić apetytu, a waga wciąż rośnie? Wypróbowałaś już wszelkie metody i uważasz, że nie ma dla Ciebie pomocy? Zobacz, jakie są sposoby na zmniejszenie apetytu i jak może Ci w tym pomóc moringa.

Moringa, czyli cudowne drzewo

Moringa olejodajna to gatunek drzewa tropikalnego, które inaczej zwane jest drzewem długowieczności. Skąd się wziął ten pseudonim? Jest to skarbnica składników odżywczych, przeciwutleniaczy oraz aminokwasów potrzebnych do właściwego funkcjonowania organizmu człowieka. Moringa posiada dziesięć razy więcej witaminy A niż marchew i aż dwadzieścia razy więcej żelaza niż szpinak.

Idealna dla ciała i ducha

Ze względu na swój cenny skład, moringa jest stosowana jako wspomagacz zdrowia i dobrego samopoczucia. Spośród długiej listy jej pozytywnych właściwości, warto wyszczególnić korzystny wpływ na zdrowie psychiczne, pracę serca, obniżanie cholesterolu czy poziom cukru we krwi. Pracuje również bakteriobójczo oraz przeciwzapalnie. Polubią ją także osoby będące na diecie. Moringa wspiera pracę wątroby oraz jelit, redukuje apetyt oraz pomaga usuwać toksyny z organizmu. Czy może być lepiej? Z tych powodów Moringa jest coraz bardziej znana. Poza wieloma walorami zdrowotnymi została zapisana również na liście superfoods. Moringę można znaleźć w suplemencie diety Fit Body Control, który wspomoże Ci zmniejszyć apetyt.

Jak jeszcze możesz zmniejszyć apetyt?

Pij wodę
Możesz dodać do tego zieloną herbatę, która ma również właściwości odchudzające. Szklanka wody pół godziny przed posiłkiem sprawi, że szybciej poczujesz uczucie sytości, natomiast picie wody między posiłkami, pozwoli oszukać organizm i stłumić uczucie głodu.

Jedz powoli
Często jemy w pośpiechu, a to ogromny błąd. Powinnaś celebrować chwilę i przeżuwać dokładnie każdy kęs. Takim sposobem dłużej będziesz spożywać posiłek, i szybciej poczujesz się nasycona. Warto także, planować posiłki na cały dzień. Pozwoli Ci to uniknąć wpadek żywieniowych.

Wyposaż się w niebieski talerz
Wydaje Ci się to śmieszne? Udowodniono, że spożywanie posiłków na niebieskich talerzach, powoduje, że w krótkim czasie stajemy się syci. Dodatkowo ten kolor efektywnie tłumi apetyt. Może warto spróbować?

Błonnik to twój sprzymierzeniec
Jest niezbędny dla zachowania uczucia sytości. Wypełnia żołądek oraz tłumi apetyt. Znajdziesz go w owocach, warzywach i produktach zbożowych. Dodatkowo błonnik odgrywa istotną rolę, w pracy układu pokarmowego . Proponowana dzienna norma na błonnik wynosi od 25 do 40g na dobę.

Używaj przypraw
Proste? Nie zupełnie. Warto używać dużej ilości przypraw i ziół. Im bardziej intensywny smak potrawy, tym większe prawdopodobieństwo, że zjesz mniej a uczucie sytości pozostanie na dłużej. Zdecyduj się na kminek, cynamon, kurkumę, pieprz cayenne, kardamon i imbir. Przyprawy pomogą zredukować twój nadmierny apetyt, a także wesprą metabolizm.