Co zrobić, by mieć płaski brzuch?

Do lata coraz bliżej, a Ty chcesz pokazać się w bikini? Próbujesz schudnąć, ale nie wiesz w jaki sposób? Twoją największą zmorą jest brzuch i nie wiesz co z nim zrobić? Podpowiemy Ci, jakie są najbardziej efektowne ćwiczenia na brzuch i co zrobić, aby stał się płaski!

Co spożywać, aby mieć płaski brzuch?

Odchudzanie to bardzo złożony proces, na który składa się mnóstwo czynników. Najważniejsze z nich to dieta oraz ćwiczenia. Jeśli wydaje Ci się, że głodówka sprawi, że Twój brzuch stanie się płaski to jesteś w błędzie. Aby mieć płaski brzuch musisz pamiętać o tym, aby jeść regularnie. Posiłki spożywane w regularnych odstępach czasu nie będą powodowały niepożądanego opuchnięcia brzucha, a także będą łatwiej i szybciej trawione. Do swojego menu dodaj płatki owsiane oraz siemię lniane. Produkty te przeciwdziałają zaparciom oraz sprawią, że szybciej będziesz najedzona. Do codziennego menu dołącz również odpowiednią porcję warzyw. Na topowej liście wśród warzyw figuruje cukinia, sałata oraz ogórek. Warzywa te mają zaledwie około 12 kcal w 100 gramach!

Zapomnij o tłustych posiłkach! Jeśli chcesz, aby Twój brzuch był płaski koniecznie powinnaś zapomnieć o tłustych oraz słodkich posiłkach. Wyeliminuj fast foody, tłuste wędliny oraz mięsa. Korzystaj z dobrodziejstw warzyw oraz owoców. Znakomitym wyborem jest marchew, dynia, kiwi oraz brzoskwinia. Zawierają one ogromną ilość beta-karotenu oraz witaminy C – dzięki nim poprawisz swoje samopoczucie oraz wygląd tkanki skórnej.
Selen jest pierwiastkiem, który wspomaga walkę z otyłością, i z różnego rodzaju nowotworami. Źródłem selenu są owoce morza – krewetki, małże, homary, ostrygi, oraz ryby morskie oraz słodkowodne.

Słodkie pokusy w diecie

Słodkie przekąski możesz zastąpić np. suszonymi owocami. Mimo to, że są tuczące to świetnie działają na układ trawienny oraz przeciwdziałają nadmiernemu opuchnięciu brzucha. Jesteś nałogowym pożeraczem słodyczy? Zastąp je suszonymi morelami i śliwkami, gorzką czekoladą lub arbuzem.

Ćwiczenia

Nie wystarczy robić powszechne brzuszki, aby mieć płaski brzuch. Żeby wyszczuplić talię oraz niższe partie brzucha, musisz pobudzić do pracy wszystkie mięśnie. Jak? Wnieś do swojego treningu różne ćwiczenia typu pilates. Jeśli masz w domu hula-hoop wystarczy kręcić nim około 20 minut dziennie, aby szybko zobaczyć efekty. Ćwiczenie to pomaga wyrobić talię osy. Równie dobrym ćwiczeniem na talię jest twister.

3 triki na płaski brzuch w minutę

Szpilki – myślisz, że to absurdalne? Zakładanie szpilek to sprytny patent na płaski brzuch! Dzięki butom na obcasie sylwetka wygląda na wyższą i szczuplejszą. Oprócz tego dobrze jest chodzić w szpilkach, ponieważ są bardzo kobiece i przymnażają seksapilu.
Dbaj o postawę – Twój brzuch może stać się bardziej płaski w jeden moment – wystarczy, że wyprostujesz plecy. Jeśli się garbisz, wyglądasz na niższą, a brzuch się uwypukla. Dlatego prostuj się, sylwetka nabierze lekkości, a brzuch stanie się mniej widoczny.
Bielizna wyszczuplająca – to szybki sposób na wyretuszowanie fałdek na brzuchu. Dobrze sprawdzi się jeśli chcesz włożyć opiętą sukienkę na ważne wydarzenie.